Jak uczyć się Numerologii? Wielokierunkowo.
. A) Warto korzystać z wiadomości/dyskusji na forach
(oprócz,
oczywiście, warsztatów i publikacji).
.
B) Warto rozpocząć
systematyczną dyskusję e-mailową
i
rzetelną wymianę informacji, notatek,
przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp.,
z Osobą o podobnym
stopniu zaawansowania
w nauce Numerologii.
Z co najmniej
dwóch powodów:
-- 1) Na forach, zwłaszcza od
niedawna,
nie można swobodnie przywoływać dat urodzenia
innych
niż data urodzenia osoby piszącej post.
A wszelkie forowe
dyskusje nt. Numerologii
bez podawania dat mijają się z
celem –
są albo małowartościowe
albo nawet
dezinformujące, itp.
(+ dodatkowo: te małowartościowe
od
tych dezinformujących trudno odróżnić...).
--
2) Samodzielna nauka Numerologii,
jeśli zależy nam na
przyspieszeniu,
i jeśli ma obejmować zagadnienia
zbyt
drażliwe/osobiste do omawiania na forach
(np.
dotyczące różnych zagrożeń,
wypadkowości, tożsamości
seksualnej,
spraw intymnych/kobiecych/męskich, despotyzmu,
przemocy, cierpiętnictwa, chorób – np. psychicznych,
itd.),
powinna – moim zdaniem – opierać
się na
wzajemnej/partnerskiej współpracy
z Osobą bardzo
zaufaną/dyskretną,
o podobnym (do naszego) poziomie:
...
wiedzy i doświadczenia z zakresu Numerologii,
…
doświadczenia życiowego,
…
empatii,
…
tolerancji dla swoich i
czyichkolwiek ograniczeń, potknięć, wad, słabostek, śmiesznostek,
dziwactw, itd.,
… postrzegania
siebie/ludzi/świata,
… umiejętności
zgodnej i rzeczowej współpracy,
… umiejętności
kulturalnego prowadzenia sporów, itp., itd.
Na podstawie własnego
doświadczenia →
dyskutowanie tylko na forach
+ samodzielna
praca w pojedynkę
+ brak dopływu czyichś/inspirujących(!)
informacji, notatek, przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp.
=
nauka spowolniona + samoograniczająca +
bez nowych/świeżych
impulsów
+ bez kolorytu, itp., itd.
.
C) Warto poznawać
podstawy różnych metod
numerologicznych,
nawet nietypowych i/lub nawet słabo
znanych
i/lub nawet niszowych i/lub nawet takich,
które przy
pierwszych próbach weryfikacji
wydają się być mało
wiarygodne, itp.
A następnie warto cierpliwie, stosunkowo długo,
itp.,
różne metody weryfikować,
by później spośród nich
wybrać metody najbardziej dla siebie odpowiednie
i
jednocześnie – wg własnej oceny –
najbardziej wiarygodne.
A
następnie wybrane metody cierpliwie
i systematycznie rozwijać po
swojemu.
Późniejsze
stosowanie
ŁĄCZNIE kilku metod numerologicznych
–
bardziej/mniej wiarygodnych,
automatycznie zwiększy wiarygodność
każdej analizy numerologicznej
(w porównaniu ze
stosowaniem
którejkolwiek jednej metody numerologicznej).
Każda(!)
metoda numerologiczna
stosowana w pojedynkę
ma bowiem swoje
ograniczenia, niedoskonałości, niedopowiedzenia, braki, słabe
strony, itp., itd.
.
D) Warto uczyć się Numerologii
na przykładach różnych dat
-
analizowanych na różne sposoby,
pod różnymi kątami,
itp. itd.
--
1) Warto uczyć się Numerologii
na przykładach dat urodzenia
osób
nam (bardzo) dobrze znanych.
Ale
warto zachować ostrożność z nauką Numerologii
na przykładach
dat dot. Osób,
z którymi jesteśmy/będziemy związani
emocjonalnie.
Odczytane bowiem przez nas tendencje numerologiczne
występujące w tychże datach
mogą nas przez wiele(!)
lat
emocjonalnie obciążać lub bardzo(!) obciążać,
mogą
wymagać utrzymania tajemnicy
(bo chociażby np. nie ma 100%-owej
pewności, że
tendencje te sprawdzą się w realu
w
dalszej/dalekiej przyszłości),
mogą utrudniać/„usztywniać”
relacje bezpośrednie/osobiste,
mogą przy każdym spotkaniu
hamować
spontaniczne zachowania/reakcje itp.
(by np.
słowem/milczeniem
czy zachowaniem/miną/spojrzeniem
niczego
nie zdradzić), itp., itd.
--
2) Można analizować daty urodzenia osób pobieżnie/mało
znanych,
ale – naszym zdaniem – wyrazistych,
np. pod kątem:
charyzmy, ugodowości,
kłótliwości, pyskowania,
ciętego
języka, krytykanctwa,
walki w sądach/urzędach, walki o
swoje/czyjeś prawa, słomianego zapału, pracoholizmu,
uzależnień,
ekstrawaganckich zachowań/ubiorów,
(fanatycznego)
uporu,
konserwatywnych poglądów,
nadmiernej
pamiętliwości,
przesadnej gościnności, społecznikostwa,
niezdecydowania, nieśmiałości,
kompleksów, problemów
szkolnych,
nietypowego stosunku do pieniędzy, itd.
--
3) Warto korzystać
z biografii/wywiadów/reportaży,
publikacji
historycznych,
wiadomości medialnych, itp., itd.,
oraz –
z dostępnych w nich –
poważnych informacji
opatrzonych datami →
np.
datami urodzenia/poznania/zaręczyn/ślubów,
datami
rozstań/separacji/rozwodów,
datami sukcesów/porażek
artystycznych/zawodowych/politycznych
i/lub sądowych/finansowych,
itd.,
datami wydarzeń
ważnych i/lub traumatycznych, itp.,
itd.
Czyli np.:
...
Można analizować daty ur.
konkretnych osób znanych z mediów
+
próbować przyporządkować poszczególne informacje
poszczególnym
wpływom kilku/przewagi/nadmiaru/braku/niedoboru wibracji
i
wpływom kombinacji tychże wibracji
[w
e-mailu mogę podać imiona i nazwiska osób
odpowiadające
większości poniższych określeń]:
…
Można analizować datę
urodzenia mężczyzny,
który w mediach powiedział o sobie
np.:
„byłem maminsynkiem”,
„byłem bardzo nieśmiały w
dzieciństwie”,
„cholerny egoista”, „umiarkowany
optymista”,
„mój optymizm graniczy z głupotą”, „pracoholik”,
„pedant”,
„miałem X żon”, „zawsze byłem <babski
król>”,
„przez całe życie odczuwałem
niedosyt”,
„rodzina jest dla mnie najważniejsza”,
„mógłbym
pracować w przedszkolu”,
„nauczyłem się żyć w
samotności”,
„eksperymentator”, „lubię ryzyko
podniecające”,
„przyciągam ludzi z półświatka”,
„popełniam dużo gaf”,
„nie składałem ślubów ubóstwa”,
itp., itd.
…
Można
analizować datę urodzenia kobiety,
która w mediach powiedziała
o sobie np.:
„pedantka”, „byłam partnerką/żoną
alkoholików”,
„kocham być zakochana”, „byłam bardzo
kochliwa”,
„Jestem kochliwa. Nie umiem żyć bez miłości.
Czuję się wtedy, jakbym miała uciętą rękę
albo nogę,
niekompletna.
Dlatego nigdy nie byłam sama.
Kiedy kończyła
się jedna miłość,
zaraz przychodziła kolejna.",
„Miłość
jest napędem do życia,
zakochanie to najfajniejszy okres, ale
krótki.
Zakochiwałam się często,
ale trwało to rok, dwa,
potem mijało.”,
„mam duży system samokontroli”,
„jestem
narcyzem”,
„nazywano mnie <sprytną>”,
„od
zawsze wykonuję męskie naprawy w domu”,
„w dzieciństwie
chłopczyca”,
„zawsze łatwo dogadywałam się z
mężczyznami”,
„mam przerośnięte ambicje”
i „nie
lubię zostawać w ogonie” (←
ostatnie 2 określenia dotyczą
jednej kobiety),
„mam w sobie bardzo silny gen wolności
i
niezależności”,
„jeśli ktoś mówi <to się nie uda, to
jest niemożliwe>,
to ja w to wchodzę”, itp., itd.
…
Można
analizować datę urodzenia osoby,
której ktoś nadał przezwisko
i/lub o której ktoś powiedział np:
„ma zdolność do
czarowania tłumów” (o mężczyźnie),
„charyzmatyczny”,
„imprezy udane to imprezy bez niej”,
„dość łatwo się
zakochuje” (o mężczyźnie),
„papla” (o
mężczyźnie),
„więcej mówi niż robi” (o
mężczyźnie),
„przemawiał godzinami”, „maminsynek,
miękki”,
„prezydent wszystkich przedszkolaków”
(o
mężczyźnie),
„sprzeda piasek na pustyni”,
„jej
niemożność bycia szczęśliwą”,
„nie wychodzi z
sądów”,
„źle znosi gorsety” (o mężczyźnie),
„generał
w spódnicy” (o kobiecie),
„masz Pana X i masz problem” (o
mężczyźnie w partii), „pracuś”,
„mój mąż notorycznie
się zakochiwał”,
„kosmitka – bardzo łatwo można ją było
podpuścić”,
„porzucała nieprzydatnych znajomych”,
„ostre
sądy, niewyparzony język” (o kobiecie),
„podobno ma pamięć
słonia” (o mężczyźnie),
„obciach” (o
kobiecie/mężczyźnie),
„skrajnie skąpy”, itp., itd.
...
Można „zgadywać” na podstawie wizerunku
i/lub wypowiedzi
i/lub fragmentów życiorysu, itp.,
osoby publicznej
lub z
bliskiego/dalszego otoczenia
(z której datą urodzenia będzie
można
dopiero później się zapoznać) –
jakie wibracje w
dacie urodzenia tej osoby
mogą występować,
jakie wibracje w
dacie urodzenia mogą być dominujące,
jakich (grup) wibracji
może brakować,
które z (grup) wibracji mogą być
„negatywne”,
które wibracje i grupy wibracji
można
przypisać do różnych etapów życia, itp., itd.
A później
można dotrzeć do faktycznej daty ur. osoby
i ważnych dat z
życiorysu.
Ten sposób, zmuszający do weryfikowania
naszych
ew. nieścisłości/pomyłek,
sprawdza postępy w nauce
i
– dzięki szybko wyciągniętym wnioskom
do dalszej nauki –
bardzo przyspiesza naukę.
--
4) Można analizować daty „urodzenia”
jakiegoś ważnego
wydarzenia,
np. datę początku znajomości,
datę ślubu,
datę zaręczyn,
datę wspólnego zamieszkania,
datę
rozpoczęcia pracy zawodowej, itd.,
w powiązaniu z datami
urodzenia osób,
których powyższe daty „urodzenia”/początku
dotyczą.
-
E) Warto rozpocząć samodzielną pracę,
czyli systematyczną i
cierpliwą analizę
wielu wielu różnych dat.
Dużo zależy
bowiem od wkładu pracy,
a także od stworzenia własnego
sprawnego systemu porządkowania notatek
oraz od wyciągania
WŁASNYCH wniosków
i od cyklicznego
porządkowania/modyfikowania
WSZYSTKICH (WŁASNYCH + CUDZYCH)
wniosków.