Numerolog Teresa

Proszę o kontakt nt. postów oraz w sprawach interpretacji numerologicznych (zapewniam dyskrecję): teresa.numerolog@gmail.com

czwartek, 21 września 2017

15/ NUMEROLOGIA - SAMODZIELNA NAUKA [zaktualizowano 25.07.2018]

Jak uczyć się Numerologii? Wielokierunkowo.



. A) Warto korzystać z wiadomości/dyskusji na forach
(oprócz, oczywiście, warsztatów i publikacji).


. B) Warto rozpocząć
systematyczną dyskusję e-mailową
i rzetelną wymianę informacji, notatek, przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp.,
z Osobą o podobnym stopniu zaawansowania
w nauce Numerologii. 
Z co najmniej dwóch powodów:

-- 1) Na forach, zwłaszcza od niedawna,
nie można swobodnie przywoływać dat urodzenia
innych niż data urodzenia osoby piszącej post.
A wszelkie forowe dyskusje nt. Numerologii
bez podawania dat mijają się z celem –
są albo małowartościowe
albo nawet dezinformujące, itp. 
(+ dodatkowo: te małowartościowe
od tych dezinformujących trudno odróżnić...).

-- 2) Samodzielna nauka Numerologii,
jeśli zależy nam na przyspieszeniu,
i jeśli ma obejmować zagadnienia
zbyt drażliwe/osobiste do omawiania na forach 
(np. dotyczące różnych zagrożeń,
wypadkowości, tożsamości seksualnej,
spraw intymnych/kobiecych/męskich, despotyzmu, przemocy, cierpiętnictwa, chorób – np. psychicznych, itd.),
powinna – moim zdaniem – opierać
się na wzajemnej/partnerskiej współpracy
z Osobą bardzo zaufaną/dyskretną,
o podobnym (do naszego) poziomie:
... wiedzy i doświadczenia z zakresu Numerologii,
doświadczenia życiowego,
empatii,
tolerancji dla swoich i czyichkolwiek ograniczeń, potknięć, wad, słabostek, śmiesznostek, dziwactw, itd.,
postrzegania siebie/ludzi/świata,
umiejętności zgodnej i rzeczowej współpracy,
umiejętności kulturalnego prowadzenia sporów, itp., itd.
Na podstawie własnego doświadczenia →
dyskutowanie tylko na forach
+ samodzielna praca w pojedynkę
+ brak dopływu czyichś/inspirujących(!) informacji, notatek, przykładów/pomysłów/doświadczeń, itp. =
nauka spowolniona + samoograniczająca +
bez nowych/świeżych impulsów
+ bez kolorytu, itp., itd.


. C) Warto poznawać
podstawy różnych metod numerologicznych,
nawet nietypowych i/lub nawet słabo znanych
i/lub nawet niszowych i/lub nawet takich,
które przy pierwszych próbach weryfikacji
wydają się być mało wiarygodne, itp.
A następnie warto cierpliwie, stosunkowo długo, itp.,
różne metody weryfikować,
by później spośród nich
wybrać metody najbardziej dla siebie odpowiednie
i jednocześnie – wg własnej oceny –
najbardziej wiarygodne.

A następnie wybrane metody cierpliwie
i systematycznie rozwijać po swojemu.

Późniejsze stosowanie
ŁĄCZNIE kilku metod numerologicznych
– bardziej/mniej wiarygodnych,
automatycznie zwiększy wiarygodność
każdej analizy numerologicznej
(w porównaniu ze stosowaniem
którejkolwiek jednej metody numerologicznej).

Każda(!) metoda numerologiczna
stosowana w pojedynkę
ma bowiem swoje ograniczenia, niedoskonałości, niedopowiedzenia, braki, słabe strony, itp., itd.




. D) Warto uczyć się Numerologii
na przykładach różnych dat -
analizowanych na różne sposoby,
pod różnymi kątami, itp. itd.


-- 1) Warto uczyć się Numerologii
na przykładach dat urodzenia osób
nam (bardzo) dobrze znanych.

Ale warto zachować ostrożność z nauką Numerologii
na przykładach dat dot. Osób,
z którymi jesteśmy/będziemy związani emocjonalnie.
Odczytane bowiem przez nas tendencje numerologiczne występujące w tychże datach
mogą nas przez wiele(!) lat
emocjonalnie obciążać lub bardzo(!) obciążać,
mogą wymagać utrzymania tajemnicy
(bo chociażby np. nie ma 100%-owej pewności, że
tendencje te sprawdzą się w realu
w dalszej/dalekiej przyszłości),
mogą utrudniać/„usztywniać” relacje bezpośrednie/osobiste,
mogą przy każdym spotkaniu hamować
spontaniczne zachowania/reakcje itp.
(by np. słowem/milczeniem
czy zachowaniem/miną/spojrzeniem
niczego nie zdradzić), itp., itd.


-- 2) Można analizować daty urodzenia osób pobieżnie/mało znanych,
ale – naszym zdaniem – wyrazistych,
np. pod kątem: charyzmy, ugodowości,
kłótliwości, pyskowania,
ciętego języka, krytykanctwa,
walki w sądach/urzędach, walki o swoje/czyjeś prawa, słomianego zapału, pracoholizmu, uzależnień,
ekstrawaganckich zachowań/ubiorów,
(fanatycznego) uporu,
konserwatywnych poglądów,
nadmiernej pamiętliwości,
przesadnej gościnności, społecznikostwa, niezdecydowania, nieśmiałości,
kompleksów, problemów szkolnych,
nietypowego stosunku do pieniędzy, itd.


-- 3) Warto korzystać
z biografii/wywiadów/reportaży,
publikacji historycznych,
wiadomości medialnych, itp., itd.,
oraz – z dostępnych w nich –
poważnych informacji opatrzonych datami →
np. datami urodzenia/poznania/zaręczyn/ślubów,
datami rozstań/separacji/rozwodów,
datami sukcesów/porażek artystycznych/zawodowych/politycznych
i/lub sądowych/finansowych, itd.,
datami wydarzeń
ważnych i/lub traumatycznych, itp., itd.
Czyli np.:

... Można analizować daty ur.
konkretnych osób znanych z mediów
+ próbować przyporządkować poszczególne informacje
poszczególnym wpływom kilku/przewagi/nadmiaru/braku/niedoboru wibracji
i wpływom kombinacji tychże wibracji
[w e-mailu mogę podać imiona i nazwiska osób
odpowiadające większości poniższych określeń]
:

Można analizować datę urodzenia mężczyzny,
który w mediach powiedział o sobie np.:
„byłem maminsynkiem”,
„byłem bardzo nieśmiały w dzieciństwie”,
„cholerny egoista”, „umiarkowany optymista”,
„mój optymizm graniczy z głupotą”, „pracoholik”, „pedant”,
„miałem X żon”, „zawsze byłem <babski król>”,
„przez całe życie odczuwałem niedosyt”,
„rodzina jest dla mnie najważniejsza”,
„mógłbym pracować w przedszkolu”,
„nauczyłem się żyć w samotności”,
„eksperymentator”, „lubię ryzyko podniecające”,
„przyciągam ludzi z półświatka”, „popełniam dużo gaf”,
„nie składałem ślubów ubóstwa”, itp., itd.

Można analizować datę urodzenia kobiety,
która w mediach powiedziała o sobie np.:
„pedantka”, „byłam partnerką/żoną alkoholików”,
„kocham być zakochana”, „byłam bardzo kochliwa”,
„Jestem kochliwa. Nie umiem żyć bez miłości.
Czuję się wtedy, jakbym miała uciętą rękę
albo nogę, niekompletna.
Dlatego nigdy nie byłam sama.
Kiedy kończyła się jedna miłość,
zaraz przychodziła kolejna.",
„Miłość jest napędem do życia,
zakochanie to najfajniejszy okres, ale krótki.
Zakochiwałam się często,
ale trwało to rok, dwa, potem mijało.”,
„mam duży system samokontroli”,
„jestem narcyzem”,
„nazywano mnie <sprytną>”,
„od zawsze wykonuję męskie naprawy w domu”,
„w dzieciństwie chłopczyca”,
„zawsze łatwo dogadywałam się z mężczyznami”,
„mam przerośnięte ambicje”
i „nie lubię zostawać w ogonie” (←
ostatnie 2 określenia dotyczą jednej kobiety),
„mam w sobie bardzo silny gen wolności
i niezależności”,
„jeśli ktoś mówi <to się nie uda, to jest niemożliwe>,
to ja w to wchodzę”, itp., itd.

Można analizować datę urodzenia osoby,
której ktoś nadał przezwisko
i/lub o której ktoś powiedział np:
„ma zdolność do czarowania tłumów” (o mężczyźnie),
„charyzmatyczny”,
„imprezy udane to imprezy bez niej”,
„dość łatwo się zakochuje” (o mężczyźnie),
„papla” (o mężczyźnie),
„więcej mówi niż robi” (o mężczyźnie),
„przemawiał godzinami”, „maminsynek, miękki”,
„prezydent wszystkich przedszkolaków”
(o mężczyźnie),
„sprzeda piasek na pustyni”,
„jej niemożność bycia szczęśliwą”,
„nie wychodzi z sądów”,
„źle znosi gorsety” (o mężczyźnie),
„generał w spódnicy” (o kobiecie),
„masz Pana X i masz problem” (o mężczyźnie w partii), „pracuś”,
„mój mąż notorycznie się zakochiwał”,
„kosmitka – bardzo łatwo można ją było podpuścić”,
„porzucała nieprzydatnych znajomych”,
„ostre sądy, niewyparzony język” (o kobiecie),
„podobno ma pamięć słonia” (o mężczyźnie),
„obciach” (o kobiecie/mężczyźnie),
„skrajnie skąpy”, itp., itd.

... Można „zgadywać” na podstawie wizerunku
i/lub wypowiedzi i/lub fragmentów życiorysu, itp.,
osoby publicznej
lub z bliskiego/dalszego otoczenia
(z której datą urodzenia będzie można
dopiero później się zapoznać) –
jakie wibracje w dacie urodzenia tej osoby
mogą występować,
jakie wibracje w dacie urodzenia mogą być dominujące,
jakich (grup) wibracji może brakować,
które z (grup) wibracji mogą być „negatywne”,
które wibracje i grupy wibracji
można przypisać do różnych etapów życia, itp., itd.
A później można dotrzeć do faktycznej daty ur. osoby
i ważnych dat z życiorysu.
Ten sposób, zmuszający do weryfikowania
naszych ew. nieścisłości/pomyłek,
sprawdza postępy w nauce  
i – dzięki szybko wyciągniętym wnioskom
do dalszej nauki – bardzo przyspiesza naukę.

-- 4) Można analizować daty „urodzenia”
jakiegoś ważnego wydarzenia,
np. datę początku znajomości,
datę ślubu, datę zaręczyn,
datę wspólnego zamieszkania,
datę rozpoczęcia pracy zawodowej, itd.,
w powiązaniu z datami urodzenia osób,
których powyższe daty „urodzenia”/początku dotyczą.


- E) Warto rozpocząć samodzielną pracę,
czyli systematyczną i cierpliwą analizę
wielu wielu różnych dat.
Dużo zależy bowiem od wkładu pracy,
a także od stworzenia własnego
sprawnego systemu porządkowania notatek
oraz od wyciągania WŁASNYCH wniosków
i od cyklicznego porządkowania/modyfikowania
WSZYSTKICH (WŁASNYCH + CUDZYCH) wniosków.